Wedding Guest | Summer Edition

I am not someone who is invited to weddings regularly or who has a chance to go to many weddings (no one is thinking of marriage, not yet at least). They happen occasionally and every one I’ve attended so far happened in summer time. I attend it when a close family member is getting married otherwise I will avoid it. You see, unlike many out there who love weddings, I feel opposite. But I am not here to talk about my reasons, I am here to say that I respect everyone’s choices and even if I don’t feel drawn to big gatherings, I will show my support and be a part of someone’s special day.

In two weeks’ time my cousin is getting married (last year his sister had a wedding if you remember this post where I talked about wedding traditions) to a lovely companion he’s been with for many years. They recently became parents to adorable baby son (who I am excited to see for the first time) and now want to bless their relationship. Unlike previous year I am hoping to catch a few precious moments on camera but we’ll see how busy I’ll be with preparations and help this time.

Previous post was about sale finds and I showed you yellow lace dress from Zara I’ve specifically picked up for this occasion. I’ve worn lace dress to the last wedding I attended and found out it suits me fine. With this dress I am planning to stick with more vivid colours such as this red bag from Orsay (also found on sales). As for the shoes I am not yet certain if I will be wearing the same ones you see on photos but I am planning to wear something similar.
1 // 2 // 3 // 4 // 5 // 6 

Thank you for reading and I wish you a great start of a new month. 
xx Maja

You can find me on Instagram, bloglovin and snapchat: majasmuffin

22 comments

  1. they are wonderful ^__^

    www.myglampond.com

    ReplyDelete
  2. Predivno izgledas ♥

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Prelepooo

    Mozes li da pogledas moj prvi post,jer sam tek pocela sa blogovanjem?Mozda da se prijavis na moj blog?Hvala unapred

    http://tamaraslifestyletips.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! Naravno da ću pogledati :) xx

      Delete
  4. Predivna si kao i uvijek! Haljina zaista obara s nogu! ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. A beautiful combination of colors!

    Come visit →PANAMA ASTI
    post comments or reviews... Me will be very nice :)

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Hvala :D Čeprav je poletna, sem imela težave s slikanjem v takšni vročini :P

      Delete
  7. Beautiful post my dear! Amazing blog! NEW POST http://blondelafemme.blogspot.ru/2016/07/mandy-lashes.html Please view the post and leave a comment in my blog =))

    ReplyDelete
  8. koja predivna žuta haljinica, stvarno ti fantastično stoji...predivno izgledaš!!!!!! fenomenalna kombinacija!


    www.modaodaradosti.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Ivana na predivnim riječima i na posjeti :)

      Delete
  9. tudi jaz nisem pogosto na porokah :/ ne vem ali je kriva najina starost ali pa to, da sva v Sloveniji :D ful si kjutkana v tej rumeni oblekici! Sem jo zadnjič gledala v zari in sem razmišljala: ''joj kaj bi dala, da bi jo znala skombinirat'', tebi pa vidim, da je to uspelo brez težav :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, prav res! Nihče ne misli na poroko, tako da se potem tudi ne morem udeležiti nobene ;) Škoda, da je nisi vzela; mene je kar takoj pritegnila, tako da sem potem morala priti z neko idejo kako jo nositi :P

      Delete
  10. Čudovita obleka, super ti pristaja! Tudi jaz sem jo poskusila, a žal moje vizije niso bile v odsevu ogledala. ;) Mislim pa da je barva tista, ki me na tej obleki najbolj privlači. Všeč mi je kombinacija z rdečo! Lp

    ReplyDelete
  11. love your dress
    http://www.queenhorsfall.com/

    ReplyDelete

You don't say? Tell me more :)

xx Maja