Style: All White Look

I finally got my turn to wear all-white outfit. In my wardrobe you can find white pieces, that's not an issue. But every white top I have is almost see-through. I don't know how and why but for some time now I have been seeing almost-transparent tops, shirts and blouses (those particularly) in shops and it bothers me because what is the point of buying a pretty clothing piece if you can never wear it? Unless you have a basic top underneath but let's be realistic- in summer, that's out of the question, right? Do you have a similar story to share? 

SLO
Končno sem tudi jaz prišla na vrsto in nosila vse-beli outfit. V moji omari se sicer najdejo posamični kosi bele barve, ampak vsaka majica, ki jo imam, je skoraj prozorna. Ne vem kako in zakaj, vendar se že nekaj časa v trgovinah nahajajo le skoraj-prozorne majice, srajce in bluze (te še posebej) in me zelo moti. Kaj je smisel nakupa lepega kosa oblačila, če ga nikoli ne boš oblekla? Razen, če imaš kakšen 'basic' top pod majico, vendar to ne pride v poštev v poletnih dneh, kajne? Ali imaš tudi ti kakšno podobno zgodbo, ki bi jo rada delila? 

SRB
Konačno sam i ja došla na red i nosila sve-beli autfit. U mom ormaru se nađu individualni beli komadi odeće, ali svaka majica koju imam, je umalo transparentna. Ne znam što i kako ali već nekoliko vremena u trgovinama nalazim na skoro-transparentne majice, košulja i bluze (te još posebno) što mi puno smeta. Šta je poenta, da kupiš lepu majicu koju možda nikad nećeš obuči? Osim ako nosiš 'basic' top ispod ali u letnih vremenima to ne dolazi u obzir. Da li imaš i ti koju sličnu priču za podeliti? 
Photos: Leja

Thank you for reading, 
xx Maja

20 comments

  1. Jako lijepe hlače Maja :D Imam mnogo majica koje sam kupila a ne mogu ih nikako uklopiti xD

    Novi izgled bloga, pa me zanima tvoje mišljenje:
    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Slatka kombinacija! Ova majica mi se baš sviđa, tkanina mi je fora. :D

    ReplyDelete
  3. Love all white looks, stunning xx

    ReplyDelete
  4. Que camisa linda!!! ♥

    NOVO POST: http://vaconta-me.blogspot.pt/
    INSTAGRAM: @briigitesilva

    ReplyDelete
  5. love your style =)
    kisses from Italy
    http://blamod.com

    ReplyDelete
  6. White is always a good idea :D So clean and very classic :D

    Love your backpack!

    NEW OUTFIT POST | Worth It
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ReplyDelete
  7. Looks very beautiful and so summery))
    http://olaita-blogger.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Really like your bag!

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Love your all white look <3
    drop by my blog?
    Styleccentric Fashion // SCF // alyssamoniquebustillo.co.nr

    ReplyDelete
  10. great look :)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Beautiful top and your flats are very cute. This outfit is very pretty :)

    ReplyDelete
  12. The outfit is pretty
    www.dulceychicbynuria.blogspot.com
    Kisses

    ReplyDelete
  13. You look amazing!!

    INSTAGRAM: @ichbinsil
    TWITTER: @silramara

    ReplyDelete
  14. Super outfit! Obožujem čisto bele outfite! :)

    http://sarawritesadiary.blogspot.si/

    ReplyDelete
  15. You look amazing in all white!

    http://marylyl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Jako dobro. Sviđa mi se što si bijelu kombinaciju napravila interesantnijom uz pomoć igranja s teksturama :)

    ReplyDelete
  17. Nisam ljubitelj bijele boje alti tebi lijepo stoji! :D
    Majica je baš slatka!

    ReplyDelete
  18. wow gorgeous!! Totally in love with all whites look! Want to try it someday:)

    www.thepositivewindow.com

    ReplyDelete

You don't say? Tell me more :)

xx Maja