Stationery Haul | 2015

I am not going to prolong the intro- let's dive right into the haul. I am ready for a new school/Uni year, I have bought everything I need. A4 notebooks are essential but you might wonder what I am going to do with A5 notebooks that have Tinkerbell on. I appear to be a Disney kid and Tinkerbell is one of my favourite. I keep planners with me all the time and they have been part of my everyday for some years now. I used to have weekly planners and I wanted to own a day planner for so long- and I got my wish. 

SLO
Ne bom dolgovezila že na začetku, zato kar takoj lahko preidemo na pisalne potrebščine. V celoti sem pripravljena na novo šolsko leto, saj sem kupila vse kar potrebujem. A4 zvezki so nujni in mogoče se sprašuješ kaj bom z A5 zvezki, ki imajo za povrhu še Tinkerbell platnico. Tako pač je, da sem Disney otrok in Tinkerbell je ena izmed priljubljenih uspešnic. Rokovnike imam vedno pri sebi in vsako leto sem jih imela v tedenski izdaji. Tokrat se mi je uresničila dolgoletna želja, saj sem končno dobila v roke dnevni rokovnik. 

SRB
Neću da produžujem već na početku, zato ću odmah da ti pokažem novi školski materijal. U potpunosti sam spremna na novu školsku godinu. A4 sveske su obavezne i možda se pitaš šta će mi A5 sveske sa Tinkebell. Tako je, ja sam još uvek Disney dete i Tinkerbell mi je jedna od omiljenih filmova. Planer imam uvek kod sebe i svake godine sam ih imala u sedmičnom izdanju. Ovog puta se mi je ispunila želja pošto sam uspela pronaći planer za svaki dan posebno.
Are you ready for a new school year? 

Until next time, 
xx Maja

19 comments

  1. Oh, yeah, it's just the time to buy new things for school! Cool haul!
    http://olaita-blogger.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. O kako luštni zvezki! :) Jaz sem vsako leto imela kar akto, je bolj praktično mi bilo da mam vse na enem mestu.. Škoda, glede na to da so zvezki veliko bolj luštni :P

    ReplyDelete
  3. Good stuff, best wishes!

    ReplyDelete
  4. So cute, I love stationary :) x

    ReplyDelete
  5. notebook cool! I have long since graduated from the university)

    ReplyDelete
  6. Certainly reminds me of my school days :D

    ReplyDelete
  7. Super post! :) Učlanila sam se u tvoj blog ♥

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/ <- giveaway u toku!

    ReplyDelete
  8. So cute!!

    http://ichbinsil.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. wow, totally in lov wih the last notebook! :D wow.

    ReplyDelete
  10. Predivne stvarčice si kupila i meni se jako dopada ovaj post! ♥

    Novi post ----------> allforyou23.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Cutie!

    www.mybeautrip.com

    ReplyDelete
  12. Iako sam gotova sa školom, i dalje obožavam te preslatke blokiće i olovke i onaj miris novih knjiga. Nećakinja mi za koji dan kreće u 1. razred pa sam išla s njom u šoping, mislim da sam se radovala svemu više nego ona :D

    www.chocoholicslogic.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Great post!
    We're your new follower!

    http://dnkbff.blogspot.com/ JOIN, please!

    ReplyDelete
  14. I still need to buy uniform for my children to get them ready for school, not ready yet:)
    Nice selection of stationary!

    ReplyDelete
  15. Wooow! Beautiful post my dear!!! My new post on the blog!!! http://blondelafemme.blogspot.ru/2015/08/beaute.html Thank you so much!!! ))

    ReplyDelete
  16. Iako sam gotova sa školom, i dalje kupujem takve slatke bilježnice i notesiće (ajde, notesi mi barem posluže) :D divne novitete imaš :)

    ReplyDelete
  17. You should check out the note books in TK Maxx they have some really nice ones. i just got 2.

    rocheosasu.blogspot.co.uk

    ReplyDelete

You don't say? Tell me more :)

xx Maja