New In: Ulala! Detangler Brush

At first I thought it was a joke, going through my hair with this brush. But then that how it works, right? You can't even feel it and before you know it, detangling is done. I've been eyeing the original- or the first brand that came in the market with its products- Tangle Teezer detangler for so long. I was constantly making up my mind and in the end never went for it. Kinda forgot about it too (typical me). Until an advertisment kindly reminded me of this great deal. There where three colours in the drugstore in case you're picky about a colour: black, pink and green. I had to get the pink one, didn't I? I cannot compare it with other brands since this one is my first detangler brush. But I can already imagine my friend, a proud owner of a Tangle Teezer brush, saying to me how hers is much, much better :) 
***
SLO: Najprej sem mislila, da gre za neko šalo, ko sem si česala lase s to krtačo. Nato pa sem ugotovila, da tako deluje, a ne? Sploh ne čutiš in preden se zaveš, je razčesavanje opravljeno. Kar dolgo sem se odločala med originalnim izdelkom- takrat ko je prva znana znamka teh krtač, Tangle Teezer, postavila svoje krtače na trg. Nenehno sem se odločala, nato premislila in tako v krogu. Na koncu sem tudi pozabila na to (tipično zame), dokler me oglas ni prisrčno opomnil na akcijo. Na izbiro so tri barve, v primeru, če si izbirčna glede tega: črna, roza in zelena. Jaz sem se odločila za roza, za kaj pa? Ne morem primerjati krtače z drugimi znamkami, ker je tale moja prva v tej družini krtač. Si pa lahko predstavljam prijateljico, ponosna lastnica Tangle Teezer, kako mi govori, da je njena veliko bolj učinkovita :) 
***
SRB: Prvo sam mislila, da ide za nekakvu šalu, kad sam češljala kosu. Posle sam saznala da tako ta četka radi, zar ne? Uopšte ne osjećaš i nisi svesiv kad je kraj češljanja. Dugo sam se odlučivala izmedju originalnim proizvodom- tada kad je prva marka, Tangle Teezer, stavila svoje četke na tržište. Odlučila sam se pa opet predomislila i tako u krug. Na kraju sam čak i zaboravila na to (tipično za mene), dok me oglas nije ljubazno opomenio na to. U izboru su tri boje: crna, roza i zelena. Ja sam uzela rozu, nego šta? Ne mogu uporediti svoju četku prema drugima pošto je ovo moja prva četka u tom asortimanu produkata. Ali mogu da si zamislim svoju drugaricu, koja je ponosna vlasnica Tangle Teezer, kako mi govori koliko je njena mnogo, mnogo bolja :) 
Wish you a lovely Sunday, 
xx Maja

22 comments

  1. Super so tele krtačo, tudi jaz jo imam :)

    http://dreamland1234.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Imam istu takvu moja je zelena iz kolekcije macadamie :)

    ReplyDelete
  3. Looks nice!

    Check out my new post Here!!!

    ReplyDelete
  4. Super što ti se pokazala učinkovitom. :) Ja imam Tangle Teezer i Dessata četke.

    ReplyDelete
  5. That's so funny that they came out with a dupe for the Tangle Teezer. I recently just tried out the tangle teezer and I can't believe that it works. I like the design of this Ulala brush!!

    Would love if you check out my blog
    Raincouver Beauty

    ReplyDelete
  6. Beautiful brush!
    www.alessandrastyle.com

    ReplyDelete
  7. The shape is kinda weird :s

    wanna follow on facebook, twitter and instagram ?

    Kisses
    Hannah

    Elegantesque Blog

    ReplyDelete
  8. Nice :)

    http://lamodestieaveclestyle.blogspot

    ReplyDelete
  9. Izgleda kao baš efikasna četka , pokušati ću ju nabaviti . :)

    esfashionup.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Τι ομορφο το μπλογκ σου !!!

    Φιλιά

    ReplyDelete
  11. mene je frizerka jednom sa tom četkala i stvarno ne čupa<3

    ReplyDelete
  12. I want to try Tangle teezer :) it makes me curious if it works so good how other says :)
    Muilo Burbulai

    ReplyDelete
  13. Ja imam Macadamia četku i fenomenalna mi je! Češlja kosu bez problema :D Tangle teezer me bas i ne privlači jer nema rucku :/

    ReplyDelete
  14. So it really works? Nice!
    http://ladycookiesdeescocia.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  15. Jaz imam Tangle Teezerja in tole, in mi je ta veliko boljša :D

    ReplyDelete
  16. Great find, I need a good brush since my hair is fine and tangles very easily!

    xx,
    Tania
    http://inspiremyfancy.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. I have a tangle teezer, too, and I am obsessed with it! haha :) It really works, magic ;)
    Nice blog!

    ReplyDelete
  18. looks great

    www.magadish.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. thx for Your coments
    I follow You:*xoxo

    ReplyDelete
  20. super slike!

    posjeti me na blogu:
    http://tamysfashionworld.blogspot.com/2014/10/midi-dress.html

    ReplyDelete

You don't say? Tell me more :)

xx Maja